איך לרפא דלקת, כאבי גב וברכיים: הדרך המהירה שכל אישה חייבת להכיר

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

נפצעת? זה בשבילך – טיפול מהיר ויעיל

מי מאיתנו לא נפצע בשלב זה או אחר בחייו?  בין אם זה בגב התחתון ובין אם זה בברכיים, בין אם זה דלקת מתמשכת או סתם דלקת ראשונה זו תחושת תסכול מטורפת. לכן, היום צילמתי לכם סרטון המסביר איך לזרז החלמה מפציעה , השיטה היא מהפכנית ויעילה!
בהצלחה 🙂

אחת הבעיות הכי גדולות ונפוצות בגוף שלנו? לצערי, היא פציעות. והאמת? רוב האנשים מחליטים לא לעשות עם הפציעה שלהם כלום במקרה הבינוני… ובמקרה היותר גרוע?

וזה יישמע לך מוזר…

הם מחליטים ללכת לרופא משפחה.

לקחת כדורים.

להשבית את כל האימונים והתהליך שלהם.

וזו טעות.

אחת הדרכים הכי יעילות לטפל בפציעות היא לעשות את פרוטוקול הפציעות. כמובן, בייעוץ הרופא שלך, ואחרי שבדקת מה יש לך. איך פרוטוקול הפציעות עובד? פשוט.

בשלב הראשון – את צריכה לעשות סבבים של קרח. למשל ויש לך פציעה בגב התחתון, או שאת מרגישה כאב… מה שאת צריכה לעשות זה דבר פשוט:

לשים את הקרח בתוך שקית, וללפף את זה סביב האיזור שכואב לך. שם את צריכה להשאיר את שקית הקרח במשך 15 דק’, זה לא יהיה נעים, אבל יהיה יעיל… אחרי זה להוריד את הקרח למשך 15 דק’, ולהחזיר שוב. לבצע את הסבב הזה 3 פעמים.

אחרי 5-7 ימים, להתחיל לעשות תרגילים שמפעילים את האיזור הכואב. למשל חתירה… במשקל מאוד נמוך, ול-25 חזרות, ל3-4 סטים.

להמשיך עם פרוטוקול הקרח.

שימי לב שהרחבתי על הנושא בוידאו עצמו. אוהב מאוד, ג’ניה רומסקי. בהצלחה :))

חשוב: יש להתייעץ עם הרופא האישי שלך לפני תחילת הפרוטוקול

Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content