רעב מוגבר: אבוי! הנה 8 דרכי התמודדות עם הרעב

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

רעב מוגבר? הנה 8 דרכי התמודדות עם הרעב

 

למי מאיתנו אין רגעי משבר? רעב מוגבר?

 

אני רוצה להראות לך היום את הדרך הקלה ביותר להעלים את הרעב ולחייך כל הדרך לעבר שמלת המיני שלך  מיומנו של מורעב לשעבר 🙂
 

ג'ניה רומסקי,
מאמן אישי מוסמך מאונ' תל אביב – מומחה ליצירת בטן שטוחה
 


 

היי לך, שאלת את עצמך פעם איך זה שהסלבריטאים הכי מצליחים בהוליווד מצליחים לשמור ו/או לשנות את הגוף מתי שהם רק רוצים? התשובה היא שיש להם סוד קטן ומאוד אבל מאוד יעיל!


הם משתמשים בזה מתי שהם רוצים לרדת כמה מידות בשביל סרט חדש, מתי שהם רוצים לשמור על המראה שלהם בשביל אודישן חדש או אפילו מתי שהם צריכים לעלות במשקל… הם פשוט משתמשים בדרך הזאת, בשיטה ההפוכה! 
 

איך יכול להיות שג'ניפר אניסטון, בגיל שמתחיל להתקרב ל – 50 (בערך נו…כל מומחי הסלבס לא לתפוס אותי במילה  עכשיו! אני בטוח שהיא מינימום 45) שומרת על כזה מראה? לא… זו לא רק הגנטיקה שלה.

 

קרדיט לYNET על התמונה
 

אגב, אני מזהיר אותך! אסור לך לדבר רעות עליה, אני מאוהב בה מאז ומעולם!
 

מדהים נכון? איך זה, הרי כולם תמיד מספרים לנו שככל שמתבגרים ככה זוללים יותר, קצב חילוף החומרים יורד, הקושי בהתמודדות עם פחמימות עולה ואנחנו משמינים, אז הרוב נכון, אבל אני לא אוהב להקשיב לגורואים שרק מדברים על "הרע" אני אוהב לתת פתרונות, ויש לי בשפע כאלה.

 

 

אז איך בעצם ג'ניפר אניסטון,

 

ושאר כוכבי הוליווד, ורוב האנשים שמצליחים לרזות בעצם… 

 

 

מצליחים? הם יודעים איך להתמודד עם גורם ההשמנה מספר 1 , הרעב! אז החלטתי להכין לך סרטון שמסביר על הדרך שלי לחיסול הרעב, ובגלל שיש לי הרבה ערך לתת לך, החלטתי להכפיל את הדרך הזאת… ב- 8 ! אז הנה סרטון שמגלה לך 8 דרכי התמודדות עם הרעב, ככה את תעיפי אותו לעולם של שובע. תהני :

 

 

 

 

ג'ניה רומסקי,

המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content