אפשרי בריא: תספרי את הסוד המרזה הזה לחברה והיא תתאהב בך מחדש

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל
 אפשרי בריא: בלאגן זה הסדר החדש?

 

 

 

כולנו יודעים שלא משנה כמה שלא נתאמן , אם התזונה שלנו לא תהיה מסודרת, כל השאר, או לפחות הרוב, יילך לפח. אבל, ויש אבל גדול, מה זו בדיוק תזונה מסודרת? זה לא בדיוק מה שחשבנו . . .
 

השעה הייתה 8 בערב, כל המשפחה הייתה בבית, 2 האחים,  אבא ואמא ,הכלב שהתרוצץ בין כל הבלאגן הסורר בבית, אני ואבי שהיה החבר הכי טוב שלי באותה תקופה ישנה.בתוך  שניות ספורות התחיל ריב בין אבי להוריו, שדרשו ממנו לסדר את המערכת שעות שלו למחר. 
 

כשהוא שאל אותם, בשביל מה זה טוב? מה זה מועיל? הם חזרו על אותה התשובה, כדי שיהיה סדר. כמובן שאבי סירב והתנהלה מלחמת חורבות. 
 
חשבתם פעם למה תמיד חשוב שיהיה סדר?  השאלה שלי היא האם באמת חשבתם למה אומרים לכם שחשוב לאכול כל 3 שעות או שחשוב לסדר ולתכנן את הארוחות שלכם, יום לפני?

 
לא, זה ממש לא בגלל מחקרים,אין אף מחקר אמיתי שאומר שאכילה כל 3 שעות תעזור לנו לרזות, יותר מזה, יש מחקרים שמוכיחים שאפשר להכניס את כל הקלוריות שלנו בארוחה אחת, כמובן זו הקצנה, אבל מבחינת הרזייה ותוצאות על הגוף, לא יהיה כאן שום הבדל בין זה לבין אכילה כל 3 שעות.

 

אז למה חשוב באמת לשמור על סדר?

 
כשאנחנו דוחים ודוחים דברים לסוף היום, בסופו של דבר אנחנו נוותר עליהם, במידה ואנחנו דוחים את ארוחת הצהריים לערב, ואז ללילה.

כנראה . . .
רק כנראה, שאנחנו לא נאכל את הארוחה. 
 
מסיבות ברורות לא תמיד קל לנו לשמור על אורח חיים בריא, משפחה, ילדים, עבודה, קריירה, זמן איכות עם חברים ועוד . . . אבל יש כמה וכמה שיטות שיעזרו לנו לבצע את המשימות שלנו כאן ועכשיו ולדבוק באורח החיים הבריא שבחרנו.

 
1) תכנן את היום שלמחרת – בכתב
 
כשאנחנו חושבים על המחר,היום, אנחנו לפתע נזכרים באירועים/משימות שיש לנו מחר ואנחנו יכולים לתכנן את הארוחות והאימונים שלנו כמו שצריך.
 
 
2) לקבוע סדר עדיפויות
 
לפעמים קשה לנו מאוד להקפיד ולאכול בבוקר, וזה בסדר גמור, אני אישית גם לא אוהב לאכול בבוקר, לכן אני אוכל משהו מאוד קטן, כמו פרי ולאחר שעתיים שלוש אני אוכל את ארוחת הבוקר "האמיתית". אין שום בעיה להחליף ארוחות, אם יותר קל לנו לאכול ארוחה גדולה יותר בערב, במקום בצהריים, עשו זאת.

 
תכנון . . .
  תכנון . . . 
     תכנון . . . 

 
 
3) החיים עמוסים – תתמודדו
 
החיים המודרנים מאוד עמוסים , יש לי מתאמנים ומתאמנות שיש להם 4 ילדים והם עובדים מ-6 בבוקר ועד 8 בערב, אך גם כאן יש טכניקות שיכולות לעזור לנו.

אם אתם יודעים, אחרי שיישמתם את טיפ מ ספר 1, שיש לכם מחר יום ארוך, תאכלו ארוחה גדולה בבוקר, תקחו איתכם לעבודה- כריך,פרי,אגוזים ,יוגורט ויש עוד המון מאכלים שאפשר לקחת ליום עבודה ארוך.  ובסוף היום בערב, לאכול את הארוחה הגדולה השנייה.

 

ג'ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content