דיאטת Hcg: מיליון וחצי סיבות למה אסור לך להתקרב אליה

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

HCG – מי את ומה השלכותייך על הגוף שלנו?
 

 

"דיאטת HCG שלום, במה אפשר לעזור?" היי, מדבר ה"גוף" ורציתי להגיד לך שירדתי הרבה במשקל בזמן קצר ואני מאושר! אבל ברצוני לשאול אותך כמה שאלות שעלו לי ועולות לי עד עכשיו, בזמן האחרון אני מאוד עייף ותשוש,אין לי כוח לעשות כלום, לא ללמוד ולא לעבוד,המערכת החיסונית שלי זועקת הצילו משום מה וחסרים לי המון וויטמינים, האם זה תקין?

 

דיאטת HCG – "ברור ,ירדת הרבה במשקל זה הכי חשוב לא?" כן, דרך אגב יש לי גם נשירת שיער, ולחברה שלי "גופית" יש בעיות במחזור. 


כמו כן נתקעתי גם בירידה במשקל ואני אפילו מתחיל לראות עליה במשקל, אין לי חשק להתאמן או אפילו לחשוב על זה,דיאטת HCG -האם אני בסדר? HCG  דיאטת -"כן בטח,אתה עומד במטרה שלך, ירדת במשקל, זה מה שרצינו מלכתחילה".   


מישהו אמר הרס עצמי?
משהו נוסף שהתביישתי לספר לך אך אני לא יכול יותר לשמור את זה,חיי המין שלי נהיו זוועה, נהייתי חלש גם במישור הביצועי וגם בחשק שלי להגיע בכלל למישור הביצועי, אני פשוט מותש ולא מצליח לעורר את עצמי אם אתה מבין למה אני מתכוון . . .  דיאטת HCG –הבנתי, העיקר שאתה יותר רזה, בהצלחה בהמשך ושמחתי לעזור לעוד לקוח מרוצה.
 

דיאטת HCG – למי שעוד לא הכירה את "הפלא" הזה, קצת רקע :

שנייה לפני שאסביר מה דיאטת HCG מבטיחה ומה היא מקיימת,אני רוצה להגיד שדיאטה זו מוגדרת(גם ע"י יוצריה) כדיאטת כאסח ,אלה חלק מהשלכותיה של דיאטת הכאסח:

  

– ירידה מהירה ומשמעותית במשקל מהסיבה שהגוף כמעט ולא מקבל קלוריות .

– הגוף מפרק המון שריר וקצת שומן.

– המון עודפי עור ,צלוליט ועור "מידלדל" – מהסיבה שאין מסת שריר.

– את תרגישי רעב מטורף לכל תקופת הדיאטה.

– בסוף התהליך ,למרות הירידה במשקל,הגוף לא יראה טוב ואת תרגישי מרוקנת מאנרגיות.

– בדיקות דם לא תקינו ביחד עם בעיות בריאותיות.

 

כל התופעות הללו ועוד יקרו, אם תרצי או לא, כל איש מקצוע שמכבד את עצמו יגיד לך זאת, וגם אם לא, המחקרים יגידו את זה. ועכשיו מה ההבטחות, לכאורה, של "דיאטת HCG":

 

– ירידה של 200-500 קלוריות ביום! זאת אומרת 3.5-1.4 בשבוע!!

– הגוף כמעט ולא מפרק רקמת שריר- חל בלבול קל בניסוח ,זה הניסוח הנכון –  הגוף מפרק כמעט רק רקמת שריר.

– לא תהיה תופעה של עור מדלדל או רפוי – אחרי ירידה של 15 קילו ב40 יום (לפי ההבטחות של הדיאטה) לא יישאר עור ושריר, אז אין ספק שתופעת  המדלדלים והעור הרפוי לא תהיה קיימת.

– לא תרגישי רעב מיוחד לאורך הדיאטה – גם פה חלה טעות בניסוח – לא תרגישי כלום במהלך הדיאטה מהסיבה שתהיי בעילפון חושים, ולא ,לא בקטע טוב.

– לא צריך לעשות ספורט והליכות – ברור שלא, כי אם עד עכשיו היינו מסיימים רק בבית חולים, אחרי הספורט וההליכות נסיים במקומות "טובים" יותר.

 

אלה רק  חלק קטן מהבטחותיה של דיאטת הכאסח הזאת.חשוב שתבינו שכל דיאטה מהסוג הנ"ל טומנת המון סכנות ומעט מאוד פתרונות לבעיית ההשמנה שלך,זה בדיוק כמו שתשימי פלסטר על פצע שכבר הזדהם , אולי זה יעזור לטווח הקצר למנוע מהדם להישפך על מחוץ הגוף, אך הזיהום לא יתרפא.


אולי את תרדי במשקל בזמן קצר, אך כמו כל הנשים שעשו זאת והצטערו , גם לך זה יקרה, את בדרך כלל שמה לעצמך  רגליים לפני שאת מתחילה לרוץ?

 

נאמר שהחומר שדיאטת HCG מציעה טבעי,אז למה לא?

חלק מהסמים,גם הם טבעיים דרך אגב. ברור שממציאי השיטה יחפשו דרכים על מנת לשווק את המוצר שלהם ברמה הכי גבוהה שניתן,גם אם זה אומר לשקר ולפגוע בלקוחות שלהם.


ה-FDA (רשת המזון והתרופות האמריקאית) יצאה בהצהרה חד משמעית, שלא רק התרופה ה"טבעית" מסוכנת ופוגעת בבריאות אלא גם כל הדיאטה כולה. גם משרד הבריאות שלנו הוציא הודעה שדיאטת HCG מסכנת את בריאותינו לטווח הקצר והארוך,וממש לא תורמת לאורך חיים בריא. 

 

לסיכום – אין דבר כזה צמחי קסם או גלולות קסם או אפילו דיאטות קסם, בעזרת ידע ועבודה את תשיגי את מבוקשך, תעשי מחקר מקדים ותחסכי לך את הייאוש לאחר כל מיני "דיאטות שקר כלשהו" – ההכנה היא הכל , נח לא התחיל לבנות את התיבה כשהתחיל לרדת הגשם. 

 

שתפי אותי, בתגובות כאן למטה, איך המאמר הזה עזר לך. בואי נפתח דיון ציבורי שיעזור לאלפי אנשים נוספים.


 

ג'ניה רומסקי, 
המאמן האישי שלך,
 
לחיי הבטן השטוחה שלך.

 

 

Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content