שומרי משקל – מה הם מסתירים ממך כאילו אין מחר?

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

במציאות של היום יש המון קבוצות שומרי משקל,כאלה ואחרות,אשר מנסות לעזור ללקוחות שלהם לרזות.יש כאלה שעולים על המשקל ורואים שיפור משבוע לשבוע, ויש כאלה שעולים על המשקל ורואים שהמכנסיים שלהם זקוקים להחלפת מידה משבוע לשבוע – ולא,לא בקטע הטוב.

דרך אגב אם יש לך קוצים כרגע וחשק עז לצעוק שפעילות גופנית לאנשים בעלי עודף משקל רק מסכנת אותם, מצטער לבשר לך שזו טעות,ההפך הוא הנכון – כמובן יש להתאים את התוכנית לבנאדם ולעשות כל פעולה בהדרגתיות ועם יד מכוונת.

 

במאמר זה אני אני לא אדבר על הקונספט של שומרי המשקל,לפחות לא ישירות. אני רוצה שתדמייני לך עכשיו שתי דירות,שתיהן בעלות 4 חדרים באותם הגדלים, בדירה א' יש ריהוט ישן,לא מסודר,בצבעים מאוד לא מזמינים,תאורה אפורה,קירות סדוקים והרבה אבל הרבה לכלוך.

 

עכשיו אני רוצה שתדמייני לך את הדירה השנייה באותו הגודל,דירה מרוהטת וחדשה, עם צבעים בהירים ומזמינים,נקייה להפליא,תאורה שמשרה אווירה ביתית וחמה,רצפת פרקט עם עיצוב מרהיב. 2 החדרים באותו הגודל,השאלה היא איפה את תעדיפי לחיות?

 

עכשיו אני רוצה שתדמייני לך 2 נשים,אישה א' שוקלת 70 קילו על גובה 165,בת 30, והיא ירדה 30 קילו בחצי שנה והיא עומדת על 25%.אישה ב' בעלת אותם נתונים בדיוק, אך נמצאת על 35% שומן. מי את חושבת שתראה הרבה, אבל הרבה יותר טוב?


כמובן שאישה א'- זאת שיש לה מסת שריר גבוה יותר ואחוז שומן נמוך יותר, תראה פי כמה
וכמה טוב יותר.

 

מה בעצם קורה בהמון מסגרות של שומרי משקל ?

נותנים ללקוחות תפריט,עושים שיחות מוטיבציה ומעקב, אך יחד עם זאת המון פעמים את לא תשמעי המלצה על עשיית פעילות גופנית,ובטח ובטח שלא תוכנית אימון.במצב כזה את יכולה לרדת גם 100 קילו אך בכל זאת גופך לא יהיה מבחינה ויזאולית במצב שבו הוא היה יכול להיות.

 

איזו פעילות גופנית אני צריכה לעשות על מנת להוריד את אחוזי השומן?

פעילות אנאירובית– אימוני משקולות,זה האימון שיספק לך את המראה "החטוב והמעוצב" בסוף התהליך, ההבדל יהיה שמיים וארץ בין אישה אשר תעשה אימוני משקולות בתהליך ובין אישה אשר תשמור על דיאטה אך לא תוסיף לה פעילות גופנית. בנוסף לזאת פעילות תתרום לשמירה/שיפור המצב הקיים ותתן לנו אורח חיים בריא יותר.

 

פעילות אירובית – חוץ משמירה ושיפור הבריאות , פעילות זו נועדה על מנת להגדיל את הגירעון הקלורי ולשפר את הכושר שלך.בעזרת שתי הפעילויות הללו ושילוב של תזונה נכונה את תגיעי לתוצאות מקסימליות, עם שומרי משקל או בלי שומרי משקל!

 

גם אם עד כה לא יצא לך לבצע פעילות גופנית אף פעם לא מאוחר מידי ,דברים קורים , טעויות קורות אבל מה שקרה אתמול לא חייב לקרות היום! זה הזמן להתחיל לשמור על אורח חיים בריא!
 
Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content