קרוספיט – כל האמת על האימון החדשני הזה

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

קרוספיט – אימונים פונקציונלים = כיף והצלחה!

שלום נשים יקרות!
אני בטוח שכבר יצא לכן לשמוע את המילה המפוצצת והמאיימת -“קרוספיט” כמה וכמה פעמים ואם לא, הגיע הזמן שתשמעו ותבינו מהו  קרוספיט.

מי זה קרוספיט?

אז לא, קרוספיט זה לא אדם שההורים שלו החליטו להתנקם בילד שלהם . . .

– דרך השם. 

קרוספיט זהו סוג אימון יחסית חדש(1995), שבזמן האחרון תופס תעוצה רצינית בארץ, זהו סוג אימון פונקציונאלי שאחראי על שיפור הכושר שלנו. האימון בנוי בצורה שונה ממה שבדרך כלל הכרנו, ומטרתו לשפר לנו את  הכושר   על כל היבטיו.

כוח.

סיבולת.

זריזות.

מהירות.

שיווי משקל.

קורדינציה וכוח מתפרץ.

אלה תכונות כושר שהקרוספיט אחראי להן.

 

קרוספיט ידידותי למשתמש?

 

מה שיפה בסוג אימון זה, הוא היעילות והמקוריות. כל אימון קרוספיט הוא שונה מהאימון שקדם לו. בזמן שכל היבטי הכושר שהזכרנו עובדים, ניתן בכל אימון לתת דגש למרכיב כושר שונה. 

האפשרויות לגיוון באימונים הן אינסופויות, החל מעבודה עם משקל גוף כגון:

שכיבות שמיכה, סקוואט, כפיפות בטן, קפיצות בחבל,ספרינטים, קפיצות על מדרגות ועד לאימון עם משקולות, מוטות, צמיגים, ארגזים, חבלים, בני משפחה למינהם, איזה דוד שנוא,  וזה על קצה המזלג.

את האימון אפשר לעשות גם בבית ללא ציוד,בחוץ וכמבון במכון הכושר. כל מתאמן, בין אם הוא מתחיל בינוני או מתקדם , ילד נער או קשיש יכול לעשות קרוספיט ולהשיג את מטרותיו. אני ממליץ (ואף דורש!) לכל אחת ואחת מכן, ללמוד את תרגילי הבסיס(סקוואט , דדליפט, פרס, מתח, שכיבות שמיכה,כפיפות בטן) לפני שניגשים לביצוע התוכנית.

לאיזו מטרה הקרוספיט מומלץ?

ישבת עם עצמך והחלטת שהמטרה שלך היא דיאטה ,קרוספיט יתאים למטרה כמו אביגדור ליברמן לנשק גרעיני, בשילוב עם תזונה נכונה(נדבר על זה בהמשך).

 

 במקרה והרצון הוא לשמור על המראה והמצב הקיים – קרוספיט! 

החלטנו לשפר את הכושר ואת מצב הבריאות שלנו ?

קרוספיט!!

 החלטת לעסוק בספורט מקצועני ואת צריכה לשפר כוח מתפרץ?

קרוספיט!!! 

אני יודע..

 

זה מתחיל להישמע כמו תוכנית גרועה בערוץ הקניות, שמנסים למכור  לנו שטיח-שהוא בעצם גם מחמם וגם מקרר, גם מתנקה לבד וגם המאהב המושלם.

יחד עם זאת אני מאמין אחרי שנים של ניסיון עם מתאמנים, שהתוכנית הזאת יכולה להתאים ולשרת כל מטרה שהיא, בשילוב עם תזונה נכונה ותכנון נכון נקבל את התוצאות הרצויות.

 

אז איפה פה הקאץ’ ג’ניה?

אז אחרי הפיסקה האחרונה, עכשיו שאני מסתכל עליה באמת מזכירה לי פרסומת הזוייה בערוץ הקניות, אתם בטח שואלים איפה כאן הקאץ’? כמו לכל תוכנית שיש לה היתרונות יש לה גם חסרונות – מי שמחפש לפתח מסת שריר, זה לא יהיה חכם במיוחד להתבסס רק על קרוספיט.

אישה אשר אין לה בסיס של טכניקה ורק מתחילה להתאמן , ממש לא מומלץ לעשות את האימון לבד – לא בהתחלה לפחות. נשים בעלות עודף משקל גם להן לא הייתי ממליץ להתחיל ולבסס את תוכנית האימון שלהם על קרוספיט,אלא קודם להכין תוכנית(כמובן בשילוב של תזונה נכונה) שתהיה אחראית לחיזוק השרירים מסביב למפרקים עצמם, ועבודה מאוד מבוקרת.

חבר איך מתקדמים מכאן?!

נכנסים לאתר הרישמי של קרוספיט:  – בלחיצה כאן 

ג’ניה רומסקי.

ג'ניה רומסקי
ג’ניה רומסקי
Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content