פיטנס? זו דיאטת השקר הגדולה בהיסטוריה

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

"את רוצה לרדת במשקל ומהר?! יש לנו את הפתרון האמיתי והמושלם בשבילך!!" עזבי רגע את כל מה שקשור לכל מוצרי הפיטנס, אני לא מדבר על זה בכלל כרגע. בלי שום קשר, את לא תשיגי "פיטנס"(כושר) בעזרת כל מוצרי הפיטנס.

אבל . . .

"רוצה לרדת מהר במשקל ? זהו הקונספט הכללי שרוב הדיאטות מבטיחות,לרוב הדיאטה המוצעת תהיה מאוד "אגרסיבית" – במילים אחרות חסרת קלוריות, היא תכלול גימיק מסויים כמובן, הבטחות מכאן ועד ירוחם וכמובן יהיה לה שם מפוצץ!

 

אלה רק חלק קטן מהדיאטות הקיימות בשום היום זה מתחיל ב "דיאטת אטקינס", "דיאטת HCG","דיאטת פחמימות" וממשיך ב"דיאטת חרמון" ,"דיאטת נקודות" ומסתיים ב"דיאטה ים תיכונית" ו"דיאטה לפי סוג דם"- וכן אלה דיאטות אמיתיות  שאנשים,ממש כמוני וכמוך, המציאו.


את יכולה להיות תמימה ונגררת אך אסור לך להפוך זאת לדרך חיים! קצת כואב  לי שהמון נשים שבסך הכל רוצות לרדת במשקל ולשדרג את המראה שלהן  והביטחון העצמי, נופלות קורבן לדיאטות חסרות ההיגיון הללו ויחד עם זאת אני  מאמין שכל דבר שקורה לנו הוא באחריותנו.

 

שנייה לפני שאני אתן לך כמה טיפים על מנת לבדוק את אמינות הדיאטה שמבטיחים לך אני רוצה להגיד שיש היום המון דיאטות בשמות שונים, רוב הדיאטות דומות אחת לשנייה – אותה גברת בשינוי אדרת.

 

טיפים לזיהוי אמינות הדיאטה –
 

  • הכלל הכי חשוב-  בשנייה אשר שאת שומעת את המשפט הקסום "זה לא ידרוש שום  מאמץ מצידך" , את פשוט קמה ואומרת לאדם אשר שיושב מולך ומציע לך הרים וגבעות "תודה רבה אבל יש לי פגישה כרגע עם אחמדיניג'אד – הוא הבטיח לי שנעשה שיתוף  פעולה בחנות קוסמטיקה שלי". סיכוי גבוה יותר שהשיתוף פעולה הזה ייצא לדרך מאשר את תשיגי תוצאות לאורך זמן ב"דיאטת הרעבה/עינוי" שמובטחת לך.

 

  • דיאטה שמערבת חומרים/תכשירים חיצוניים – לרוב כאשר יציעו לכן משהו  בסיגנון של "משחה להורדת שומן" או מכשיר רטט אשר שורף קלוריות, זה  הזמן לקום ופשוט ללכת לאימון, במקום לבזבז את הזמן.

 

  • "תוצאות מיידיות!!" – תביני בכל הנוגע לתחום הכושר בכלל ושרפת השומן בפרט לא קיים דבר כזה " תוצאה מיידית". התהליכים הפיזיולוגים אשר מתרחשים אצלנו בגוף לוקחים זמן על אחת כמה וכמה כשמדובר בהוצאת חומצות השומן מתאי השומן.
     
  • כאשר נאמר לכן בפגישה שהצפי ירידה במשקל שלכן הוא ממש גבוה(למשל 2.5-3 קילו בשבוע)  גם זה לא מבשר טובות, כמובן שככל שמשקלך יהיה גבוה יותר הפוטנציאל ירידה שלך יגדל גם הוא.

 

אנחנו המון פעמים מחפשים את הקיצורי דרך לפיטנס שלנו, ולכן "שיטות ההרזיה" הללו קונות הרבה קולות, את מחפשת הצדקה לדרך שלך(שאותה את רוצה לעשות במהירות ויעלות) וכל ההבטחות של הדיאטות הקיצוניות הללו עונות על הצרכים שלך יחד עם זאת אני ממליץ לך תמיד לזכור שברוב המקרים דווקא הדברים שאינך רוצה לעשותם הם המרכיבים החשובים בתבשיל ההצלחה!

 

כללי ברזל שחייבים להוות בסיס לכל סוג של דיאטה שאת עושה או תעשי – עשי ואל תעשי:

 

  • על מנת לרדת את צריכה להיות בגירעון קלורי – מה שאומר  יותר קלוריות יוצאות מאשר נכנסות.
  • הגירעון הקלורי המקסימלי הוא של 1000 קלוריות(וגם זה מוגזם) ליום.
  • אין לרדת מתפריט של 1200 קלוריות, לא משנה איפה ובאיזה  מצב את נמצאת כרגע.
  • הוספת פעילות גופנית תשדרג את כל התוצאות שלך.
  • מינימום 6 שעות שינה על מנת למקסם את היכולות שלך באימון הכושר.

 

"אנחנו נמצא את הדרך, ואם לא ניצור אותה"- משפט זה יכול להיות לטובתך וגם לרעתך, תלוי לאן את תקחי את זה. אין טעם להמציא את הגלגל מחדש, יש כללי בסיס שחייבים להיות בכל תזונה ואורח חיים שהם – ולא משנה באיזה שם מוזר תקראי לזה, זה בריאות שלך , תשמרי עליה!

 

במידה והחלטת שאת באמת רוצה ללכת לאיש מקצוע אני ממליץ לך תמיד לעשות שיעורי בית לפני,בל תשכחי –אנשים יתייחסו אלייך באותה הדרך שבה את מתייחסת לעצמך. במידה והחלטת ללכת בדרך של " עשה זאת בעצמך" את יותר ממוזמנת לשאול שאלות באתר ולקרוא את שאר המאמרים שלנו.

 

Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content