המטרה האמיתית של הדיאטה שלך

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

זאת אמת לא פופולארית:

אבל יש לדיאטה ולאימונים יש מטרה נסתרת שלא הרבה אנשים מכירים.. המטרה המזוייפת של עולם הדיאטות היא לייצר לך בטן שטוחה, גוף מלוטש, טונוס שריר סקסי, וגוף שאלוהים.. תוכלי להתגאות בו מצד אחד ולהוציא עיניים מצד שני. וזה מה שכל המגזינים מנסים למכור לך, והאמת? לפעמים גם אני. אבל בשונה מהם והמון אנשי מקצוע, יש לי אסטרטגיה מאחורי זה – המטרה האמיתית של הדיאטה אצלי היא להוסיף לכל אישה ואישה איכות חיים לשנים האחרונות. 

אלוהים, יש אנשים שלא מצליחים להתרומם מהאסלה לבד בשנים האחרונות שלהם! יש אנשים שלא יכולים לצאת מהבית רק כי לא נעים להם לבקש עזרה, שמישהו יהיה איתם ויעזור להם להתלבש ולהזיז את ההליכון שלהם.

ולא, זה ממש לא תקף רק לאנשים קשישים, אנשים בגילאי 30,40 ו50 היום מתקשים לעלות במדרגות, הם מתנשפים אחרי שהם סחבו 2 שקיות…

זה תקף לכולנו. 

המטרה האמיתית של הדיאטה והוכשר מבחינתי היא לתת לך איכות חיים גם לשנים האחרונות, אבל זה מתחיל מהיום… 

לעזאזל, את יודעת מה זה להיות תלוי באדם, שנמצא צמוד אלייך כמעט כל היום.. רק כי הוא מקבל משכורת להיות שם? וזה במקרה ויש לך את האפשרות הכלכלית ל׳תענוג הזה׳. 

תחשבי על זה, כמה זה עצוב להיות בשנים האחרונות שלך בעולם הזה עם אדם שנמצא שם רק בגלל המשכורת? 

והקטע הוא שאפשר לשנות את זה בקלות! אבל לא במהירות… תביני, כשאני מעביר תוכניות דיאטה? ומישהי נכנסה לתוכנית הזאת כי היא רצתה לייתר בטן שטוחה יותר? היא מייצרת אותה, אבל מה שהיא לא יודעת.. שזה היה פיתיון. מה שהיא ייצרה? זה הרבה יותר מבטם שטוחה וגוף חטוב.  היא קיבלה גוף יעיל, מוח חד יותר, וקיבלה עשרות שנים של חיוניות וחוסר תלותיות באחרים.

אז בפעם הבאה שאת שומעת אנשים ׳מלכלכים׳ על המושג ׳דיאטה׳ תזכרי – שאם עושים את זה כמו שצריך, ויש חשיבה מאחורי התהליך – זה יכול להיות הדבר הכי טוב שייקרה לך, לסביבה שלך ולמשפחה שלך. 

לפני כמה ימים קיבלתי הודעה. מלקוחה בת 78 שירדה 11 קג ב6 החודשים האחרונים, והיא סיפרה לי שהיא מצליחה להתכופף, ובפעם הראשונה היא לא תלוייה ברשויות שיישלחו לה מישהי שתשמור עליה..

זו המטרה האמיתית של דיאטה!

וכן, אני גם מקבל הודעות מלקוחות בנות 20 שהתחטבו ובפעם הראשונה יש להן ביטחון עצמי, והן אוהבות את הגוף שלהן, וים בזה שום פסול . התוצאה שהם קיבלו עכשיו? ההרגלים שהן יצרו עכשיו, בזמן שהן הפכו את הבטן, הישבן והירכיים להדוקות יותר? זה הרבה יותר ממראה, זה יגרום להן להוסיף 10.. 20… ו30… שנות איכות לגיל השלישי לחייהן, כשיגיעו אליו!

ומבחינתי? אלוהים! זו בדיוק המטרה  האמיתית של הדיאטה וזה תקף לגמרי גם לגבי האימונים…

ג’ניה רומסקי,
אוהב מאוד

נ.ב

אם אהבת? שתפי את המאמר הזה שיגיע לכמה שיותר אנשים

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content