כל האמת: האם סוכר חום בריא יותר? ועוד 3 עובדות הזויות בנוגע לירידה במשקל

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

האם סוכר חום בריא יותר וגם …מה הם 4 השקרים שכולם מסתירים בנוגע לירידה במשקל!

במשך השנה אני מלא אנרגיות, באמת, אבל כשהחורף מגיע אני פשוט מתמלא אושר לא מוסבר ומקבל המון השראה – ב-4 הימים האחרונים רשמתי 4 מאמרים מרתקים שיעזרו לך לרזות ולקבל טכניקות מאוד  פרקטיות לאורח חיים בריא, ככה שיש למה לצפות. 

אני אני אכנס לתפקיד של רפי גינת – ואחשוף כמה קומבינות שגורמות להמון אנשים להשמין,ללא ידיעתם אפילו! 

והיום?
היום אני רוצה לגלות לך משהו מיוחד.

זה כולל מידע מוזר וחדש על בננה, סטיביה, סוכר חום, פירות וחומס . . . ממש נשמע כמו התחלה של בדיחה, נכון? אז לא כל כך. יש כאן מידע פורץ דרך שאת חייבת להכיר.

האם סוכר חום בריא יותר? סוכר לבן VS סוכר חום

המון אנשים, כולל אנשי מקצוע,סבורים שסוכר חום הרבה יותר בריא מסוכר לבן ושזה התחליף הראוי.אז חשוב לי להבהיר,סוכר חום הוא דומה לסוכר לבן ב95%!  הם עוברים כמעט את אותם התהליכים ויש בהם כמעט את אותם כמות הקלוריות. 

התחליף?
סטיביה, אגבה, סילאן טבעי ועוד..

זה לא רק העניין של האם סוכר חום בריא יותר … יש עוד משהו שחייבים לדבר עליו,
בננות בעונה VS בננות שלא בעונה

יש הבדל גדול בין לצרוך בננה בעונה שלה,בעונת הקיץ,לבין לצרוך בננה שלא בעונה – סתיו וחורף. כשאנחנו רוכשים בננה מהסופר כאשר זה לא העונה שלה אנחנו מסתכנים באכילה של מצרכים שאנחנו אפילו לא רוצים לחשוב אליהם, אחד מהם הוא אטילן.

אטילן הוא שמן צימחי – שמן שאנחנו ממש לא רוצים להכניס לגוף שלנו. האטילן תורם לזירוז ההבשלה של הבננה ולכן יצרני המזון משתמשים בו.

תחליף?
פירות יער זה ה-תחליף

חומוס מוכן VS חומוס ביתי

כולנו יודעים עד כמה החומוס המוכן גרוע, אבל למה בעצם? התשובה היא שהוא מפוצץ בשמן, זה לא באמת חומוס, זה המון שמן עם קצת מהמרכיבים של החומוס – הגרגירים. השם האמיתי של החומוס הזה היה צריך להיות – שמן  עם נגיעות של חומוס,נחשו מה . . . שוב פעם – קומבינה!

תחליף?

או חומוס בהכנה ביתית או טחינה גולמית.

הכיתוב “נטול” על מוצר

על הנושא הזה אעבור בהרחבה בקרוב, אבל זה משהו שמאוד מכעיס אותי, משווקי המזון יכולים להשתמש באוצר מילים מאוד רחב כדי לבלבל אותנו, כשאנחנו קוראים “נטול” על מוצר מסויים חשוב לשים לב שזה לא בהכרח נטול ב100%, ולפעמים אפילו לא קרוב, תמיד,אבל תמיד יש לקרוא את התווית מאחורה שחושפת מה יש באמת במוצר. 

אשמח לשמוע מה דעתך,בתגובות כאן למטה,על המאמר, ואיך
הוא תרם לך..שבוע מעולה!

ג’ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content