דיאטת כרוב – לגוף חטוב?

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

דיאטת כרוב – לגוף חטוב?

כמה פעמים יצא לך לשמוע משפטים כמו: דיאטת כרוב עזרה לי לרזות מהר? או כמה פעמים שמעת שדיאטת לחם היא היא האחראית למראה החטוב והבריא של החברה שלך?

 

אני בטוח שהרבה, ואם זו לא אחת הדיאטות הללו, אז זו דיאטה אחרת שהתבנית שלה כוללת שם מפוצץ(דיאטת כרוב משאירה אותך בתוך הכלוב, או משהו כזה=]) + מאכל יחיד+ הרבה הצדקות בהמשך למה לעשות את הדיאטה הזאת. 


סתם לדוגמא,
לא מזמן קראתי על התוכנית של אולגה רז, דיאטת הלחם . . . אין ספק שלאולגה רז יש המון ידע. אני לא אגיד שהיא מאוד רוצה לעזור לאחרים אבל המסגרת השיווקית שלה רחוקה מהמציאות. או במילים אחרות . . . 

 

לחם זה סוכר בסופו של דבר. 
ומי שאומר לך לבסס את הדיאטה שלך על סוכר . . . 
את כבר יכולה להבין לבד לאן זה יוביל אותך.

 

למרות שלכל אחד יש אינטרסים , והעולם מפוצץ בהם, אין לי שום המלצה על דיאטה ספציפית על מנת לקדם את עצמי. אני מאמין במדע, שאומר במידה ונאכל פחות ממה שהגוף שלנו מוציא, אנחנו נרזה. 

אז לא דיאטת כרוב – מה בכל זאת?

למרות שהערכים של כרוב הם יחסית נמוכים:

קלוריות 25

פחמימות 5.5

חלבונים 1.2

שומנים 0.1

 

תראי,
חשוב לזכור שכמו שרכב זקוק להרבה דברים מלבד האנרגיה(דלק) על מנת שיעבוד כמו שצריך, כך גם הגוף שלנו. אסור לנו לבסס  את תהליך ההרזיה שלנו על מאכל אחד, גם אם הוא בריא ועם  ערכים טובים.
הגוף שלנו חייב לקבל וויטמינים ומינרלים חיוניים, וזה לא יקרה ממאכל בודד.

 

עכשיו,
אני מאוד ממליץ על 
בניית תפריט תזונה איכותי שגם יאפשר לרזות לטווח הארוך, וגם ישמור לנו על הבריאות לאורח זמן. הא וכן… שגם נוכל להנות מהאכול!

 

במידה ובכל זאת בחרת בדיאטה זו, חשוב לזכור שאת חייבת להגיע למינימום(שבמינימום) 1000 קלוריות, וזה הגבול התחתון, ולצאת למאזן ניטרלי כל שבועיים.

 

ג'ניה רומסקי,

המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

 

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content