תרגילים לחיטוב הישבן : ישבן חטוב בתוך 49 יום!

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

תרגילים לחיטוב הישבן – זו אחת הבקשות הכי חוזרות שיש לנו מהלקוחות שלנו. אז היום זה יום המזל שלך, כי יש תרגיל אחד שפשוט תמיד עוזר!

תרגילים לחיטוב הישבן
תרגילים לחיטוב הישבן

בעזרת תרגיל אחד.. ניתן לעשות פלאים לישבן, יש המון תרגילים לחיטוב הישבן , אבל יש תרגיל אחד שפשוט יישנה את התמונההוא יעשה כאלה פלאים שאף תרגיל אחר או כדור או דיאטה, לא יתרמו למראה המוצק של הישבן שלך, שמו של הקסם..הוא הסקוואט

 

הכנתי לך סרטון,שמסביר בדיוק איך לעשות את  התרגיל ואיך הוא בין ה- תרגילים לחיטוב הישבן הכי טובים שקיימים. אגב . . . הנראות של הוידאו זוועתית, האקוסטיקה זוועה, האיכות פשוט פח .

. . אבל הערך שיש שם הוא אדיר. זה ווידאו שצילמתי די מזמן, בהתחלה והחלטתי בכל זאת לעלות אותו כי את תפיקי ממנו ים תועלת על איך לחטב ולעצב את הישבן.

 

 

 

 

 

 

חשוב להבין, יש כמה וכמה סוגי סקוואט. ואם להיות יותר מדוייק, יש הרבה סגנונות של התרגילים. העניין שהרוב פשוט לא יתאימו לנו, האנשים הרגילים ואין באמת צורך ממשי לבצע אותם אלא אם כן את מתכוונת ללכת לתחרות. השוני בין כל סגנון לסגנון הוא במנח של הגוף, במקום המוט/משקולות וטיפה בתנועה. 

הממ . . . 

שוני נוסף הוא סוג ההתנגדות. אפשר לעשות חלק מהתרגילים עם מוט ואפשר לבצע חלק מהתרגילים עם משקולות. בכל מקרה אני כן ממליץ לראות את הוידאו הזה ולעבור אימון אחד עם מאמן כושר אישי שיבדוק שאת עושה בסדר.

אפשרות נוספת היא לצלם את עצמך ולעלות לכאן ואני אכוון אותך ואעדכן במידה והתרגיל מבוצע בצורה נכונה. כמובן שאת יכולה גם לצלם את עצמך ככה שלא יראו את הפנים במידה ואת מתביישת. לא משנה מה תחיליט זה באמת אחד ה: תרגילים לחיטוב הישבן הכי טובים שנבראו אי פעם. 

הבטחה שלי: במידה ותעשי את התרגיל במשך חודש רצוף, פעמיים בשבוע – את תראי תוצאות מדהימות. אני לא מדבר בכלל על התמדה של כמה חודשים . . . 

ג’ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

 

 
Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content