חשוב שתדעי: הדיאטה הגרועה בהיסטוריה

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל
 הסיבה העיקרית שהדיאטה שלך נכשלת
 ** המאמר כתוב בלשון נקבה אך מיועד גם לגברים ** 
 
אם אתם מנסים לרדת במשקל, הסיכויים הם טובים ,הרי זו לא הפעם הראשונה שניסית לעשות זאת. רבים מאיתנו עושים כמיטב יכולתנו כדי למצוא את "הדיאטה המושלמת". אחרי שמצאנו, את מה שאנחנו חושבים שהיא הדיאטה המושלמת, אנחנו אפילו מצליחים לרזות לטווח הקצר, גם אם זה עולה לנו בבריאות ובאיכות החיים שלנו.
 
 
אני לא רוצה להזכיר שמות של דיאטות כאלה, שמכילות 500 קלוריות ונועדו על מנת להפוך את העולם לעמוס זומבים.
 
אוקי, בואו נחזור לכדור הארץ.
כאשר את שוללת את צריכתם של החלבונים והשומנים החיוניים (הוכח מחקרית, שכל שומן הוא חיוני לנו במידה כזאת או אחרת, מלבד שומן הטרנס),צפי לרעב שיבוא בכל כמה דקות.

 
 
בעיה נוספת עם הדיאטות הללו, שמבוססות הרבה פעמים על פחמימות (וכמעט ללא שומנים וחלבונים) היא שהדגנים, אשר כל אותם הוגי הדיאטות האלה ממליצים, הם גבוהים בעמילנים, שהגוף שלנו אוהב מאוד להמיר אותם לסוכר במהירות רבה.
 
 
תהליך המרת עמילן לסוכר הוא תהליך מהיר, זאת אחת הסיבות השכיחות שגורמות להימצאות של כמויות גבוהות מאוד של סוכרים בדם ,כמובן שלאחר מכן לצניחות דרסתיות ברמות הסוכר. היי,מה שעולה מהר, גם יורד מהר!
 
 
קריסות אלה יכולות לגרום לעייפות, עייפות ותשוקה בלתי נשלטת לפחמימות פשוטות שיעזרו "להרים" אותנו למעלה לצערנו ולמזלנו, אנחנו צרכנים נלהבים של ריגוש. הבעיה העיקרית עם הדיאטות הללו היא שהרבה אנשים לא מצליחים להתמיד בהן לפרקי זמן ארוכים.
 
 
מה אני מציע?
 
ישנם כמה הבדלים משמעותיים בין התהליך שקורה בדיאטת פלאו(כן עובדת שב"ק שכמוך אני מציע את דיאטת הפליאו כמו שכבר הבנת)לבין התהליכים שקורים בשאר הדיאטות. הבדלים אלה חשובים משום שהם עלולים להשפיע באופן ישיר על סיכויי ההצלחה שלך בתהליך של ירידה במשקל.
 
 
כמה מההבדלים הבאים יכולים לשמש גם כהמלצות מאוד חיוניות לתזונה היומיומית שלנו, התייחסי אליהן בכובד ראש!
 
 
א) כמות פחמימות וערך גליקמי נמוך – כאשר את אוכלת ממקורות צמחיים זה נותן לך את היכולות להפחית את התשוקה לפחמימות ולהגביר את רמת האנרגיה שלך.
 
ב) מזונות עשירים בסיבים – יכולים לעזור לך לשמור על תפריט התזונה שלך בפרט ועל אורח חיים בריא בכלל ,לפרק זמן ממושך יותר, במיוחד אם הם אינם מכיל עמילנים שנמצאים לרוב בדגנים.
 
ג) חלבון תורם לבניית שריר רזה, מה שיגרום לך לשרוף שומן מהר יותר, מכיוון שה-BMR שלך עולה. דיאטת פלאו מתבססת על חלבונים ושומנים.
 
ד)צריכת אומגה 3 ושומנים בריאים אחרים, כן זה כולל שומן רווי!
 

כל זה  . . .
יעזור לך להרגיש שבעה יותר, לשמור על רמות הסוכר בדם שלך יציבים ובסופו של דבר צריכה של שומנים בריאים תעזור לך להוציא את חומצות השומן מתאי השומן לזרם הדם ולהשתמש בהם לאנרגיה.
 
 
ה) הגברת וויטמין C מפירות וירקות טריים – במיוחד פירות יער, צריכה של פירות וירקות טריים תתרום ל לגוף שלך לעכל שומן. מה גם שהגברת וויטמין C מפירות וירקות יכול לעזור בשימוש השומן בתור אנרגיה ולא בתור משהו לאחסן אותו(מה שגורם לנו להיראות כמו אבובים בסופו של דבר).
 
 
ו) דיאטה דלת סוכר יכולה לעזור לך להימנע מתנודות ברמות הסוכר בדם ועמידות לאינסולין. רמות יציבות של סוכר בדם יכולות לסייע בשמירה על רמת האנרגיה שלך ולהפחית את העייפות המתמדת, תבואי לאימון שלי ותראי עד כמה רמות הסוכר מאוזנת אצלי=] 
 
 
היתרון של דיאטת פלאו הוא שבאמת מרגישים מעולה לאורך כל היום, נראים טוב יותר ומגיעים לביצועים מעולים בכל תחום בחיים.
 
 
אחד הדברים היפים בדיאטת פליאו הוא שספרית הקלוריות אינה הכרחית (למרות שאני לא ממליץ על זה למתחילים), הדגש בדיאטת פליאו הוא להימנע ממאכלים אשר הגוף שלנו לא מיועד מבחינה אבולוציונית להתמודד איתם.
 
 
זו הייתה הקדמה מאוד בסיסית( אך בכל זאת מלאת מידע שימושי) לספר הקרב ובא שיסביר בדיוק, איך,למה,כמה ומתי ניתן לעשות את הדיאטה הזאת, שהמון אנשים פשוט עשו שינויים מדהים בזכותה. הספר יהיה מאוד מעניין ,עם הרבה מתכונים ושימושי ביותר. שווה לחכות =]
 
ג'ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.
ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content