אומגה 3 יתרונות בריאותיים – איך להשיג אומגה 3 ולהראות צעירה מתמיד בלי לאכול סלמון כל היום?

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
ווטסאפ
אימייל

שמעת את המשפט הזה בטח. ל- אומגה 3 יתרונות בריאותיים רבים. אבל האם אפשר להשיג אותם מבלי לאכול סלמון כל היום, והאם אפשר לנצל אותם בשביל לקבל מראה צעיר יותר?

אומגה 3 יתרונות בריאותיים
אומגה 3 יתרונות בריאותיים

אנטי אייג’ינג – שומנים שהם אומגה 3 יכולים  להאט
את תהליך ההזדקנות!

 
בוטוקס? כל מיני זריקות וניתוחים? נשמע מפתה. אני מעדיף אומגה 3 ואת שיטות האנטיאייג’ינג המודרניות! למה לא לנסות את התזונה הבריאה למניעת ההזדקנות? אני מזמין אותך לנסות את האנטי אייג’ינג המודרני לפני שתכנסי לשולחן המנתחים.

 

אה וכן . . . 
את ממש לא צריכה לאכול סלמון כל היום

תראי,
ה-
DNA  בתאים שלנו מקודד עם תוחלת חיים.בקצוות של כל כרמוזום מונח משהו הנקרא ‘רצף DNA‘. רצף ה-DNA  מגן על הכרומוזומים ומונע מהם להתמזג לטבעות או להתאחד עם DNA  אחרים. חשוב על רצף ה- DNA כעל משהו הדומה לקצוות הפלסטיק הקשיחים  הקטנים בקצוות של שרוכי נעלים.

 

הם שומרים שהשרוכים לא ייפרמו.

רצפים של ה- DNA עושים דבר דומה עם הכרומוזומים שלך. כאשר תא מתחלק, כפי שהוא עושה אלפי פעמים כל יום, גדילים מה-DNA  מתפוררים בתהליך. המקומות שמתפוררים הם הרצפים של ה-DNA. הרצפים של ה- DNA האלה נעשים יותר  ויותר קצרים עם כל חילוק התא.

 

בסופו של דבר רצף ה- DNA נעשה קצר מדי, וה-DNA נפגם, דבר  העוצר בעד היכולת של התא להתרבות. זה הזמן בו התא מת, והיכן שההזדקנות מתרחשת. אורכו של רצף ה-DNA  מהווה סמן חשוב לגיל הביולוגי האמיתי החוזה מראש במדויק מחלות ותוחלת חיים בתחומי בריאות רבים.
 
הקצב שבו זה קורה משתנה במידה רבה בין אדם לאדם ובין התאים. זו הסיבה מדוע אנשים מסוימים עשויים להיראות ולהתנהג כזקנים יותר ולהיות יותר פגיעים יותר למחלות קשורות-גיל מאחרים. 
 


אומגה 3 יתרונות בריאותיים – הם אכן קיימים.

אבל כיצד הדבר הזה משפיע על ההזדקנות בגוף שלנו?
בלי קשר, את לא צריכה לאכול סלמון כל היום בשביל להשיג אומגה 3 . . . 
אבל, במידה ויש לך את האפשרות, סלמון זה סוג דג מדהים ומלא בכל טוב.

 

 

מדענים יכולים למעשה לקבוע את גיל התא והם יכולים להעריך כמה פעמים נוספות הוא עשוי לשכפל עצמו על ידי כך שהם בודקים את אורך הרצפים של ה-DNA באדם. הרצפים של ה-DNA עשויים להיות אחד המפתחות להזדקנות.
 

שומני אומגה 3 כאנטי אייג’ינג – כנגד שומני אומגה 6, זה הכל עניין של יחס
 

מחקר מדעי חדש מראה ששומני אומגה 3 יכולים למעשה להאיט את הקצב שבו הרצפים של ה DNA על הכרומוזומים מתקצרים. המחקר  שנערך לאחרונה על ידי מדענים באוניברסיטה של אוהיו (2012); על אומגה 3 וההשפעה שלו על הרצפים של ה-DNA פורסמו בבטאון ההתאחדות האמריקאית (JAMA).
 
המחקר הראה שלאלה שהיו להם הרמות הגבוהות ביותר של חומצות שומן אומגה 3 היו גם הרמות האיטיות ביותר של התקצרות רצף ה-DNA במהלך 5 שנים. ואצל נבדקים עם הרמות הנמוכות ביותר של אומגה 3 היה קצב ההתקצרות המהיר ביותר. ובנוסף, צריכה של תוספי אומגה 3 האריכה למעשה את הרצפים של ה-DNA ב-DNA של הנבדקים.

 
במילים אחרות, אלה עם הרמות הגבוהות ביותר של אומגה 3 הזדקנות הרבה יותר לאט. נמצא גם שצריכה של תוספי חומצות שומן אומגה 3 הפחיתה את לחץ החימצון מהרדיקלים החופשיים – שהוא סיבה נוספת להאצת ההזדקנות. וחומצות השומן אומגה 3 גם החלישו דלקתיות בקרב אותה קבוצת מחקר.

ג’ניה רומסקי,
המאמן האישי שלך,
לחיי הבטן השטוחה שלך.

 

Picture of ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי

ג'ניה רומסקי, מייסד בריאותלי - עזר למעל 17,000 נשים להשיג את המטרת החיטוב והבריאות שלהן. כתב 3 ספרי רבי מכר - דיאטת החירום, הדיאטה האחרונה והתפריט המושלם. השיטה שלו שבזכותה הגיע לערוץ 10, Ynet, דה מרקר, ישראל היום ועוד מושתת על המדע הכי מתקדם ומותאמת לגוף האישה

Skip to content